Sunday, July 12, 2009

Dia..kurniaan yang terindah..


Terima kasih Allah kerana menganugerahkan dia sebagai teman hidupku...semoga cinta yang bersemi mekar hingga ke syurga dan sentiasa berada dalam keberkatannya.



Keluarga bahagia Haji Ahmad Phuat dan Hajjah Midah dengan menantu pertamanya...Zulkefly bin Mohamed Noor. Dulu berenam, sekarang dah tujuh..tahun depan lapan, insyaAllah.



Ayah dan Mak mertua saya.Mohamed Noor Bin Sabar dan Puan Pon Bt Kasan (orang yang bertanggungjawab memperkenalkan saya dengan anaknya!)

Profile suami saya :)

Nama: Zulkefly bin Mohamed Noor
Umur: 28 tahun
Anak ke 3 dari 6 adik beradik
Ketinggian : 174cm...bezanya dengan saya!
Berat : 75kg
Blood group: O+ve

Alamat: Taman Rinting, Pasir Gudang,Johor (tmpat saya menginap sekarang...huhu..tumpang umah mak mentua jap)

Pekerjaan: Crane Operator, MMHE Pasir Gudang.

Hobi: dulu bola sepak, sekarang memancing kot! heeee baru sebulan kawen...lepas ni baru tau hobi sebenar dan terkini :)

Prinsip Hidup: Jgn berhenti bebuat baik pada orang- kalau orang buat jahat, diam jer.. ( ayat yang sering diulang2 pada saya dari mula kenal) huhu..tabik la ngan abang!

Dia seorang yang pendiam...kontra dengan saya, tak cerewet dan senang dibawa berbincang..hee..alhamdulillah kehadiran dia melengkapkan saya dan membuatkan hidup saya lebih sempurna, lebih tenang dan setiap detik lebih bermakna! love u so much...


puncak yang menyaksikan cinta kami.. :) Bukit Mat Chincang, Langkawi

No comments: