Friday, November 6, 2009

Tukar sekolah????

Hari ni keputusan pertukaran sekolah antara negeri dah keluar. ramai guru2 sibuk tanya sape yang dapat tukar...heee..saya??? ermmm zu dah jadi orang Johor, tak payah la nak minta2 tukar..duduk je kat sini!(respon kwan2) kita hanya merancang dan dah termaktub rezeki saya di negeri ini..maka di sinilah saya..hehehe apepun saya bahagia!

Sebenarnya, saya pun ada minta tukar, tapi pertukaran dalam daerah..result belum keluar..harap2 dapat la sekolah dekat skit ngan umah(skrg,6.45 dah kena kuar umah,letih2!) kalau dapat tukar, xpayah nak bersesak di highway pasir gudang tu hari2.jimat masa, jimat minyak..doakan yer!

2 comments:

amiey lee said...

insyaAllah...emy pun skrg kuar kul 6.30... mana taknya..nak kna hanta qaisarah kt umah mak emy dulu..pastu nak bersesak jem kt kl lagi huhuhuh

best nye kalau keje kat baling mesti tak jem kan

Zurina said...

kje kat baling???heee..aman dan bahagia..rindunyaa