Monday, March 16, 2009

SELAMAT BERCUTI CIKGU!

alhamdulillah, akhirnya dapat juga semua guru2 berehat sebentar setelah hampir 3 bulan bertungkus- lumus disekolah. saya fikir ramai yang ternanti-nanti cuti pada kali ini..ermm termasuklah saya..banyak urusan peribadi yang tertangguh sebelum ni lantaran tugsan sekolah dan aktiviti pelajar yang diutamakan...

walaubagaimana pun, mungkin penat lelah kita telah di bayar dengan senyuman dan kegembiraan pelajar yang menerima keputusan cemerlang dalam spm tahun lepas.. saya juga tidak dapat menggambarkan perasaan saya ketika itu..gembira, sedih, terharu dan sebagainya bagai bercampur menjadi 1.

1.gembira melihat masa depan pelajar saya yang makin cerah,
2. sedey juga mengenangkan keputusan subjek saya yang jatuh sedikit..(walaupun PK1 saya dah maafkan)..
3. terharu bila dipeluk pelajar dan mereka mengucapkan terimakasih cikgu!emmm cikgu doakan kalian akan terus berjaya menjadi insan yang berguna.
tahniah!!!!

bestnya dapat tido puas2 cuti ni...selamat bercuti semua!!!!!! doa saya agar masa cuti yang diberi ini dapat kita tunaikan tanggungjawab kita pda keluarga, sahabat dan diri sendiri yang mungkin agak terabai sejak 3 bulan persekolahan...

inilah tuah cikgu..dapat "menumpang" cuti dan masa rehat pelajar....

No comments: