Saturday, March 28, 2009

cerita satu minggu....

ahad- alhamdulillah, setelah perjalanan yang panjang bersama kakak tersayang..jam 9 pagi saya tiba di terminal bas larkin johor...setelah seminggu menghabiskan masa di kampung halaman. Pekan Pulai, Baling Kedah DARUL AMAN.

isnin - saya betul-betul bersemangat ke sekolah hari ni...otak baru rasa lapang dari segala serabut yang telah mencuri fokus saya selama ini. banyak kes di sekolah yang telah saya abaikan..kesian khalid dan ferdous.sampai serabut muka, rupanya masa cuti pun terpaksa menghadap kes yang agak berat.very pity to them!.bersalahnya rasa..mohon ampun ye kawan.

selasa - saya berkurung dalam bilik disiplin. cuba selesaikan senarai semak buang pelajar...khalid dah ajar semalam..hari ni kena praktis- dapat selesaikan 1 saja pelajar..susah tau nak semak kes2 dari mula dia f1 sampai sekarang dah f5..toing..toing...pening!

rabu -mesyuarat audit akademik SPM. subject saya jatuh sikit! sedey.....tapi bilangan A meningkat..alhamdulillah...

khamis- kursus STUDM dan SSDM -sistem tadbir urus disiplin murid... waaaaaaaaaaa...a lot of works to do after this! sume yang di buat manual sebelum ini perlu di "komputer" kan..secara peribadi...mmg bagus sistem ni, tapi kerja pengkeranian saya akan bertambah setahun ni...tahun depan mungkin dah ok skit, bila semua maklumat pelajar dah get ready! just click...

jumaat - very tension day! hari ni raptai untuk mesyuarat PIBG dan penyampaian anugerah pelajar.. sepatutnya juruacara majlis dua orang tapi ..cikgu laki ni suka tul buat hal, suka-suka hati passing tugas pada orang lain.lepas tu sume buat tak tahu jer...terkontang kanting saya...skrip dah la saya yang readykan semuanyaaaaaaaa..baca pun tak boleh ka????tension dan geram menjadi 1...sedeynyaaa....after 1 hour, pertolongan Allah sampai jua...terima kasih yana sbb tolong zu jadi mc esok..after school- terus saya g spa ngan iza!

sabtu....hari ni, MESYUARAT AGONG PIBG DAN MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN PELAJAR. jom ke sekolah!

1 comment:

fy said...

selamat bercuti di hari ahd... lepak2 kat umah kak maya...buat blog HPA..jom lawati http://komunitikotatinggi.blogspot.com