Saturday, September 5, 2009

Seminggu yang SIBUK.

Alhamdulillah, minggu ni saya dah mula bertugas..kembali ke sekolah dan menghadap semua muka2 yang saya rindui..huh! rindu ke??? of course...dah lama sangat cuti, bosan jugak rasa.

Bila masuk kelas, semua tertanya2 ke mana saya pergi selama 3minggu...

"cikgu, pergi honeymoon kat mana??lama tak nampak...we miss u!! (jerit ramai2)...heee..reaksi pelajar 4Sains1. mesti diorang ingat i g honeymoon..hehehe..bila saya jelaskan perkara sebenar..semua terdiam dan tunduk...Saya hanya tersenyum, sebelum terus memulakan kelas. xperlu cakap panjang2..3 minggu mc, banyak yang tertinggal!

Minggu ni saya berulang dari rumah baru kat bukit dahlia...jauhnya nak sampai sekolah..hampir 30 min! letih wei.... mmg letih dengan kerja yang bertimbun2..back dated punya keje.huh!

Keje rumah minggu ni, oklah..cuma kalau letih sangat, terpaksalah i gantung kuali...sorry my dear, mmg tak larat nak masak...dah sampai umah pun hampir jam 5. masak kat bazar jelah jawabnya...

Sbb hari ni hari cuti, i masa nasi ayam spesel untuk my hubby..cover balik 2 hari xmasak! heeee

Minggu ni dah masuk fasa kedua Ramadhan, selamat meningkatkan amal ibadah dan membuat persiapan menghadapi Aidilfitri...

p/s..thn ni jual kue raya...ermm ingat dah xnak buat,tup2 ada lak yang tempah..lagi la tambah kesibukan!

No comments: