Wednesday, November 4, 2009

Salam Takziah dan Tahniah!

Lewat ini, saya memilih untuk hanya menjadi silent reader..niat sentiasa ada untuk update blog, cuma usaha yang kurang. saya lebih senang memilih untuk membaca majalah dan mencuba resepi baru.rasa hilang segala serabut bila dapat masak untuk yang tersayang! Akhir tahun ni je masa yang saya ada untuk hobi2 lama saya ni sbb keje sekolah dah kurang (walaupun xkan habis sehingga hujung tahun).

banyak betul berita sedih dan gembira yang saya dapat dari emel dan sms..

Takziah saya ucapkan kepada Kak dijah dan ust Ramadhan atas pemergian Nur Fatimah. Doa saya sentiasa mengiringi kalian.

Takziah jugak buat kak Fatim atas pemergian atuk tersayang. Semoga dia dicucuri rahmat..

Tahniah pula buat kengkawan Avicennna yang menimang cahaya mata..tahun ni ramainya saya dapat anak buah yer..alhamdulillah..

Tahniah buat sahabat yang akan melangsungkan perkahwinan. selamat datang ke alam yang penuh cabaran dan dugaan, tapi kaya dengan kasih sayang!
(Ust Halim, a big congrates to you!!! pandai mai simpan rahsia dari saya yer...nak kena dia ni!:D)

Tahniah juga buat sahabat yang berjaya menghabiskan study, buat kakak saya yang baru habis DPLI, welcome to school! :D

Tahniah dan syukur buat mak dan ayah mertua saya yang akan pergi menunaikan haji ke baitulllah..semoga mendapat haji yang mabrur. doakan kami di sini!

No comments: